The Blue Doughnut

(greek) Το Μπλε Κουλούρι - ότι καταλάβατε...

Πέμπτη, Οκτωβρίου 05, 2006

Ο πιο όμορφος αναπτήρας του κόσμου

"Είναι ο πιο όμορφος αναπτήρας που έχω δει ποτέ!" φώναξες κολλώντας το υπέροχο μουτράκι σου στη βιτρίνα. Τα μονίμως θλιμμένα μάτια σου είχαν αποκτήσει μια παιδική χαρά προσωρινά καθώς απέμεινες για λίγο να κοιτάς την περιστρεφόμενη βάση με τους αναπτήρες. Εμένα αντίθετα δεν μου άρεσε καθόλου. Προς στιγμή μου ήρθε να γελάσω με αυτό που απεικονίζοταν πάνω του. Ένα σπιτάκι στο δάσος σε άσπρο-μαύρο. Λιτό, μελαγχολικό, απλό. Όμορφο γαμώτο, αυτό ήταν που δεν είχα δει, όμορφο σαν εσένα, λιτό, μελαγχολικό, απλό, όλα αυτά ήσουν εσύ! Η φίλη σου το λάτρεψε επίσης αν κρίνω από τον τρόπο που χαιρόταν μαζί σου. Εγώ αρκούμουν απλώς στο να κοιτάω εσένα, όπως πάντα.

She smells like angels ought to smell

"Πολύ ακριβός..." Τα χείλη σου πήραν το γνωστό τους σχήμα μ'αυτές τις λέξεις. Ίσα ίσα σου έφταναν τα λεφτά να πάρεις τσιγάρα γι'απόψε. Γύρισες ν'απομακρυνθείς από τη βιτρίνα με τον τρόπο που έκανες πάντα όταν απομακρυνόσουν. Αποφασιστικά, γρήγορα και τελειωτικά. Χωρίς να κοιτάξεις ποτέ πίσω. Η φίλη σου έμεινε να χαζεύει ένα δευτερόλεπτο περισσότερο πριν τρέξει να σε προφτάσει με τον τρόπο που έτρεχαν πάντα όλοι να σε προφτάσουν. Γρήγορα, βιαστικά κι ανεξέλεγκτα. Εγώ έμεινα λίγο παραπάνω να κοιτάω αυτόν τον ηλίθιο αναπτήρα. "Τόσα λεφτά γι'αυτή τη μαλακία;" επέμενα να σκέφτομαι.

The perfect woman

Στο μπαράκι εμείς κι εμείς πάλι. Ο ιδιοκτήτης μεθυσμένος και πορνόγερος, ο μπάρμαν ψωνισμένος και πέφτουλας, ο dj μισότρελος κι αρχίδι -πόσος κόσμος να υπάρχει που ανέχεται τέτοια μέρη τρίτη βράδυ; Εγώ κι εσύ

The goddess

Κάπνιζα σιωπηλός στη γωνία δίπλα σου για να σε κοιτάζω ολόκληρη απ'τον απέναντι καθρέφτη. Σου μιλούσε η φίλη σου για τον αναπτήρα κι εσύ χαμογελούσες ψεύτικα προς στιγμή και μετά άλλαζες το θέμα. Προσπαθούσες να τον ξεχάσεις όπως προσπαθούσες πάντα να ξεχάσεις όλα τα όμορφα πράγματα που είχες αποφασίσει να προσπεράσεις. Ολοκληρωτικά.

Goldie

Είδα το πρόσωπό σου να αλλάζει με την επιμονή της να στον θυμίζει. Εκείνη τη στιγμή κατάλαβα πόσα σήμαινε για σένα αυτή η μαλακία. Ήσουν ικανή να αγαπήσεις το οτιδήποτε μιλούσε στην ψυχή σου, ακόμα κι έναν αναπτήρα. Αντέδρασες όπως αντιδρούσες πάντα με όποιον σου θύμιζε πράγματα που αγαπούσες κι είχες αποφασίσει να ξεχάσεις. Βίαια, οργισμένα.

She says her name is Goldie

Γυρίζοντας μόνος μετά σπίτι πέρασα πάλι μπροστά από τη ίδια βιτρίνα. Κοίταξα τον αναπτήρα και είδα πάλι την ίδια ηλίθια εικόνα που είχα δει και πριν. "Τόσα λεφτά γι'αυτή τη μαλακία;" ξανασκέφτηκα.

Worth dying for

Την επόμενη μέρα περάσαμε πάλι από εκεί. Κατάλαβα την αλλαγή στο βήμα σου που έγινε πιο γρήγορο. Προσπαθούσες πάντα να ξεχάσεις ολοκληρωτικά. Ξέρω ότι ποτέ δεν το κατάφερνες. Αυτή τη φορά η σκέψη μου τον σεβάστηκε. "Τόσα λεφτά...αρέσει σ'αυτή...αξίζει". Το καταλάβαινα έμμεσα, μέσα από σένα που αγαπούσα, μέσα απ'το γρήγορο βήμα σου.

Worth killing for

Την επόμενη μέρα τον είχα στα χέρια μου. Προσπαθούσα να βρω έναν τρόπο για να στον δώσω. Σκηνοθέτησα ένα ηλίθιο σκετσάκι στο κεφάλι μου που νόμιζα χαριτωμένο. Σ'έβαλα να ψάξεις μέσα στο τσαντάκι μου για να δεις τάχα αν ήταν εκεί το κινητό μου. "Μόνο ένα ζίπο έχει εδώ" είπες και πήγες να το κλείσεις. "Δεν είναι δικός μου" είπα και παραξενεμένη τον ξανακοίταξες. Το χαμόγελο που εμφανίστηκε στο πρόσωπό σου το βλέπω ακόμα στα όνειρά μου. Με κοίταξες και τον έσφιξες με τις παλάμες σου πάνω στην καρδιά σου. Στην καρδιά σου. Στην καρδιά σου. Στην καρδιά σου!

Worth going to hell for

Τώρα ξέρω ότι ήταν ο πιο όμορφος αναπτήρας που κι εγώ έχω δει ποτέ. Είναι ο μόνος αναπτήρας που μπορώ να φανταστώ να είναι όμορφος. Εύχομαι...να τον έχεις ακόμα ζωή μου...εύχομαι να με θυμάσαι κοιτώντας τον...σ'αγαπάω

Amen

3 Comments:

Blogger Fingo said...

Ωραιο.

10:59 μ.μ.  
Blogger Eroviana said...

Από τα πιο όμορφα "ερωτικά" κείμενα που έχω διαβάσει. Και δε μ'αρέσουν κιόλας τέτοιου είδους. Εκείνη το'χει δει; Δηλαδή, wow!!!

1:16 μ.μ.  
Anonymous marna said...

giati sugkinoumai etsi re paidia???eleos..eimai tragiki teleutaia.

1:27 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home