The Blue Doughnut

(greek) Το Μπλε Κουλούρι - ότι καταλάβατε...

Δευτέρα, Οκτωβρίου 16, 2006

This is earth calling

Γκουπ! Τι γλυκός ο θόρυβος της πόρτας που κλείνει πίσω σου και σηματοδοτεί την επιστροφή σου στο μόνιμο τόπο κατοικίας μετά την ταλαιπωρία του τριημέρου!

Φάση είχε πάντως η συγκεκριμένη προσωρινή εξόρμηση στην επαρχία, αν μη τι άλλο δε βαρέθηκα καθόλου. Με το που μπήκα στο πατρικό και πήρα μια πρώτη τζούρα από τους 2 τόνους εδεσμάτων που είχε ετοιμάσει η γιαγιά ζζζζζζζζζζζζζζζζζζ! - μέτρησα τρία τσιμπήματα από κουνούπια στο μπούτι μου. Τώρα για το αν είχα προετοιμαστεί ψυχολογικά για να βάζω αμμωνίες Οκτώβρη μήνα η απάντηση είναι ΟΧΙ, μόνο που φαίνεται ότι στη δυτική Στερεά έχουμε σούπερ ανθεκτικά πετούμενα ζιζάνια (ρε λες να βγάλουνε και γούνα γαμώ το Δαρβίνο και το Τσερνομπίλ μου γαμώ;).

Αν και ακόμα προσπαθώ ν'αποφασίσω ποιό ήταν πιο σπαστικό, τα κωλοκούνουπα ή οι φάκελοι των υποψηφίων που είχαν μαζευτεί σωροί πάνω στο γραφείο μου και έπρεπε να επωμιστώ την υποχρέωση πετάγματός τους...

Βέβαια υπήρχαν και τα τηλέφωνα! Να εφαρμόσω το σύστημα της γιαγιάς δεν πολυψηνόμουνα ("εγώ σε όλους λέω ότι θα τους ψηφίσω, να τους χαλάσω την καρδιά παιδάκι μου;") οπότε απλά δεν τα σήκωνα.

...και με το που πέφτω να κοιμηθώ το βράδυ άρχισε και κουνιόταν η γη. Πανικός κλασσικά στο σπίτι - από όλους εκτός από το δίμετρο βόδι που δε γούσταρε να το κουνήσει απ'το κρεβάτι του- μετά ηρεμία προσωρινά, μετά και δεύτερος σεισμός (-"αααααα" -"χρρρρρρ" -"αααααα" "-χρρρρρρ"). Στον τρίτο που έγινε σε διάστημα 4 ωρών you get the picture.

Το κουλό ήταν πως την επόμενη μέρα κανένα κανάλι δεν ανέφερε τίποτα για τον εγκέλαδο, γεγονός το οποίο ίσως να βοήθησε ν'αναπτυχθεί η θεωρία στην πόλη πως είχε πέσει μετεωρίτης - ναι ναι ναι ναι είχε βουίξει η πόλη!- με αποτέλεσμα κι εγώ να αρχίσω να χάνω τα μαλλιά της κεφαλής μου απ'τη βλακεία των συμπολιτών μου. Άντε τώρα να σταματήσεις τις φήμες...



Σούλααααα! Κρύψ'!!!!! Έρχιτιιιιιιιιι!!!!


Η μέρα της ψηφοφορίας δεν είχε και τίποτα το ιδιαίτερο, το ίδιο και ο γυρισμός σήμερα...τι είπα; Ξέχασα τη μαλακισμένη γκομενίτσα που πήγε να μου φάει τη θέση στα ταξί στον Κηφισσό. Ένα υφάκι η τύπισσα έχω-συνηθίσει-να-κάνω-ότι-γουστάρω και τσουπ πετάχτηκε μπροστά μου λέγοντας ότι είναι η σειρά της! Δε στα'πανε καλά μωρή! Και την επόμενη φορά που θα προσπαθήσεις να φας τη σειρά από κάποιον που περιμένει μια ώρα σε μια τεράστια ουρά μόνο και μόνο επειδή νομίζεις πως δε θα σου πει κάτι επειδή είσαι γκόμενα και έχεις την ηλίθια εντύπωση ότι αυτό σου δίνει ασυλία να θυμάσαι την αγριοφωνάρα μου και τα γουρλωμένα μάτια μου! Σακαφλιάρα!
Κι άμα εξακολουθείς να έχεις ψευδαισθήσεις, τράβα στα ΙΚΕΑ και ρώτα εκείνη τη γριά που πήγα να της σπάσω το χέρι που τέντωσε μπροστά μου όταν πήγε να μου φάει κι εκείνη τη σειρά! Σιχτίρι πια με τον αντίστροφο ρατσισμό σας...

(είμαι καλό παιδί κατά βάθος...)

4 Comments:

Blogger RaZzMaTaZz said...

Καλώς επέστρεψες dear :)

9:30 μ.μ.  
Blogger antikoala said...

Καλώς σας βρήκα λοιπόν

10:07 μ.μ.  
Blogger Fingo said...

Χαχαχαχαχαχ!Θεος!Αληθεια σε ποια πολη εγινε το σκηνικο με το σεισμο?

11:02 μ.μ.  
Blogger antikoala said...

@fingo

Πραγματικά ντρέπομαι ν'απαντήσω δημόσια με το όνομα της πόλης :(

11:07 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home